Benim Hakkımda

  • Blog'uma hoşgeldiniz.

17 Haziran 2013 Pazartesi

Hayatta Kalma Savaşı

Evet biliyoruz ki minecraft'a yaşam mücadelesi veriyoruz.Ben bu video'da bunu yaptım ve part-5 ve ondan sonra gelen partlarda herobrine modu vardır.Oyuna ilk başladığımda her şey daha kolaydı.Her yerimde domuzlar vardı.Ama ben onları kestim ve yedim.Bu yüzden açlık sıkıntısı çektim.İlk olarak evimi toprağın altında mağara kazdım ve oraya yaptım.Ama sonra yeni güzel bir evin yapılma zamanı olduğunu keşfettim.
Evi yaptım ama bir şey oldu.Meğer ben evi mağaranın altına yapmışım.Ama bence sorun yoktu çünkü,uyuyabiliyordum.Herobrine beni korkutmaya çalıştı ama beceremedi.Evi yaptım şimdi sıra tarla yapmakta.Suyu bir yerden bir yere taşımak için kova gerekli biliyoruz.Ben de demir aramaya gittim ama bir creeper beni korkudan bağıttırdı.Olsu o da geçti ve harika durumdayım.Evim yapılı,tarlam yapılı ne kadar "tohum büyüdü galiba" diye karıştırsam da harika durumdayım.Dikkat Herobrine:)

NOT:Hayatta Kalma Savaşı video'larımı bu yayına koyucam.

 Öldümmmm


 Madeeeeeen.


 Komedi bitmiyor:D


 Alperen beni çok güldürüyon.


 Multiplayer minecraft hayatta kalma.


 Her şey başlıyor.


 Macera hafif bir şekil alıyor.


 Yeni ev olmaya başlıyor.


 Altımda mağara var.


 Herobrine beni korkutma.

 Tarla bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder